1. Välj om ärendet gäller dig som företagskund eller privatkund


2. Är försäkringen kopplad till ditt företagskort/resekonto eller är den köpt via Europeiska ERV?


3. Vad har hänt? (välj endast ett alternativ, det som bäst överensstämmer)


Försäkringsnumret/bokningsnumret/kortnumret kunde inte hittas.

Vänligen observera att du i steg 3 måste bifoga följande dokument:

Vanliga frågor & svar

  • Försäkringsnumret hittar du på ditt försäkringskort alternativt får du fråga försäkringsansvarig på ditt företag.
  • Ja, enklast är om du kontaktar oss på 0770 456 917 så hjälper vi dig med ditt försäkringsnummer. Du kan även ange ett fiktivt nummer, 1234567, men då kommer du eventuellt behöva besvara fler frågor i samband med handläggningen efteråt.
  • I dagsläget är detta inte möjligt. Du måste göra två eller fler separata skadeanmälningar om du t.ex. har råkat ut för både bagageförsening och flygförsening under din resa.