3. Vad har hänt? (välj endast ett alternativ, det som bäst överensstämmer)


Försäkringsnumret/bokningsnumret/kortnumret kunde inte hittas.

Vänligen observera att du i steg 3 måste bifoga följande dokument:

Vanliga frågor & svar

  • Försäkringsnumret hittar du i bekräftelsemailet vi skickade till dig efter att du gjorde din bokning/betalning samt i försäkringsbeviset.
  • Kontakta oss på 0770-456 900 eller skicka ett mejl till info@erv.se så hjälper vi dig att ta fram ditt försäkringsnummer.
  • Vad händer efter det att anmälan slutförts?
    Du får en mottagningsbekräftelse direkt via mejl som det är viktigt att du läser.  I normalfallet får du besked i skadeärendet inom två veckor från det att anmälan är komplett och vi mottagit de underlag vi behöver. OBS! På grund av coronaviruset har vi för närvarande en ökad arbetsbelastning. Vi förväntar oss därför en längre handläggningstid än normalt.
  • I dagsläget är detta inte möjligt. Du måste göra två eller fler separata skadeanmälningar om du t.ex. har råkat ut för både bagageförsening och flygförsening under din resa.